اسکای نت

مجله اینترنتی

اسکای نت

مجله اینترنتی

اسکای نت
تبلیغات
نویسندگان
آخرین نظرات

کدام آپدیت‌های ویندوز را باید دریافت کنیم؟

آپدیت آفلاین ویندوز 10

اکثر مواقع، رایانه شما بدون دریافت آپدیت‌های ویندوز هم می‌تواند به کار خود ادامه بدهد. اما این بدان معنا نیست که دریافت آپدیت‌ها را پشت گوش بیندازید، چرا که بعضی از این آپدیت‌ها برای پر کردن حفره‌های امنیتی ویندوز ارائه شده‌اند و عدم نصب آن‌ها می‌تواند فایل‌ها و حریم خصوصی‌تان را به خطر بیندازد.

به غیر از این، بعضی آپدیت‌های ویندوز برای برطرف کردن باگ‌ها و بهبود پرفرمنس سیستم عامل کاربرد دارند. بنابراین چه بخواهید و چه نه، بهتر است که تمام به‌روزرسانی‌های ویندوز را نصب کنید؛ چه به شکل آنلاین و در روز اول و چه به طریق آفلاین که در ادامه روش‌های این کار را به شما توضیح خواهیم داد.

چگونه ویندوز را به شکل آفلاین آپدیت کنیم؟

به طور کلی، چهار روش برای این کار وجود دارد که بعضی از آن‌ها از طریق خود ویندوز و بعضی دیگر با کمک گرفتن از ابزارهای شخص ثالث امکان‌پذیر هستند.

یک: دانلود آپدیت‌ها به شکل لوکال (LAN)

همه به اینترنت سریع دسترسی ندارند. اکثر افراد، از اینترنت کند و نامطلوبی رنج می‌برند و همین باعث شده که مایکروسافت راهکاری برای دریافت آسان آپدیت‌ها به این افراد ارائه دهد. به لطف این روش، می‌توانید آپدیت‌های ویندوز را از کامپیوتری که در شبکه LAN شماست به رایانه خودتان انتقال دهید؛ بدون آنکه نیازی به دانلود داشته باشید.

برای این کار، اول از همه باید از حضور هر دو رایانه در یک شبکه واحد اطمینان حاصل کنید. کافیست وارد Settings ویندوز شده و از فیلد جستجو عبارت Delivery را سرچ کنید تا گزینه Delivery Optimization Settings نمایان شود.

آپدیت آفلاین ویندوز 10

وارد این پنجره شوید و سوییچ Allow downloads from other PCs را فعال نمایید. سپس تیک PCs on my local network را از پایین همین قسمت بزنید.

آپدیت آفلاین ویندوز 10

اگر به پهنای باند خوبی دسترسی دارید و می‌خواهید که به این فرآیند سرعت بدهید، گزینه‌ی دومی هم هست که با فعال کردنش رایانه شما هم از شبکه داخلی و هم اینترنت برای دریافت آپدیت به طور همزمان استفاده خواهد کرد.

اما با فرض آن که مشغول استفاده از شبکه داخلی هستید، می‌بایست عرضه به‌روزرسانی‌ها را به شکل دستی چک کنید. اگر ویندوز در شبکه داخلی آن‌ها را تشخیص داد، به طور خودکار شروع به دانلود آن‌ها می‌کند.

دو: زمان‌بندی دانلود و نصب آپدیت‌ها

دانلود آپدیت یک چیز است و نصب آن یک چیز دیگر. اگر می‌خواهید نصب این آپدیت‌ها را به شکل آفلاین انجام بدهید، می‌توانید آن‌ها را از قبل دانلود کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۲

نظرات (۱)

تشکرازبرنامه خوبتان

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی