اسکای نت

مجله اینترنتی

اسکای نت

مجله اینترنتی

اسکای نت
تبلیغات
نویسندگان
آخرین نظرات

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

ieycrirjga0zlzyl8da2

اگر بخواهید که به‌شکل سریع‌تری به فایل‌های موجود بر روی فلش مموری خود دسترسی داشته باشید، می‌توانید با ایجاد یک کلید ترکیبی منحصر به فرد، مقداری در زمان خود را صرفه‌جویی کنید.

در این مقاله قصد داریم تا آموزش دهیم چگونه می‌توانید چنین کاری را انجام دهید. مراحل آن بسیار ساده و کم است. پس همراه با ما باشید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۰
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۹

650x300xget-windows-10-features-on-windows-7-8-or-8.1

ویندوز ۱۰ دارای ویژگی های جذاب و جدیدی است. اگر کاربر ویندوز ۸ باشید، ممکن است بخواهید به خاطر داشتن یک سیستم دسکتاپ بهتر، ویندوز خود را ارتقا دهید. اما شما می توانید بدون ارتقا به ویندوز ۱۰، اکثر ویژگی های آن را روی سیستم فعلی تان داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۸
دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ق.ظ

نحوه ورود به حالت Safe Mode در اندروید

google-android11

فکر می‌کنید که عنوان را بصورت اشتباه نوشته‌ایم و منظورمان ورود به حالت Safe Mode در ویندوز و یا مک بود؟ خیر؛ دقیقاً درست نوشتیم!

یکی از امکاناتی که سیستم‌عامل اندروید در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان ورود به حالت Safe Mode است که شبیه این قابلیت را پیش‌تر در سیستم‌عامل‌های ویندوز و یا مک دیده‌ و تجربه‌ کرده‌اید.

چگونه وارد Safe Mode در اندروید شویم؟

برای ورود به حالت Safe Mode، تنها کافیست که کلید Power را نگه داشته تا با پنجره خاموش کردن دستگاه مواجه شوید. حال، کافیست که دست خود را بر روی Power Off نگه دارید (آن را رها نکنید) تا پیغام دیگری برای شما نمایش داده شود که به شما اعلام کند آیا تمایل به ورود به Safe Mode دارید؟

android-safe-mode

هنگامی که تلفن همراه شما در حالت Safe Mode اجرا شود، کلمه Safe Mode را در گوشه پایین سمت چپ خواهید دید. معمولاً استفاده از حالت Safe Mode برای حل دو مشکل اصلی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۶
دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ق.ظ

نحوه خاموش کردن قابلیت Auto-Correction در اندروید

ction650x300x00_lead_image_auto_corre

هنگامی که در حال تایپ کردن در دستگاه اندرویدی خود باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که با نوشتن یک کلمه، سیستم‌عامل بصورت خودکار حدس می‌زند که شما در حال تایپ چه عبارتی هستید و درصورتی که شما کلمه‌ای را بصورت اشتباه نوشته باشید، آن را تصحیح می‌کند. از آنجایی که اکثر کاربران ایرانی برای نوشتن به زبان فارسی، از کارکترهای انگلیسی استفاده می‌کنند (به اصطلاح: فینگلیش) ممکن است این قابلیت کمی برایشان آزاردهنده باشد. در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چطور می‌توانید این قابلیت را در اندروید غیرفعال کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۵
دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ق.ظ

آموزش بازگشت به تنظیمات اولیه در مرورگر کروم

chrome-64-bit

یکی از اتفاقاتی که ممکن است هرکاربر با آن مواجه شود، خراب شدن تنظیمات یک نرم‌افزار است بصورتی که ممکن است از حالت عادی اجرای خود خارج شده و بدرستی کار نکند. شاید سریع‌ترین روش برای حل این مشکل، بازگشت به تنظیما ت اولیه و یا اصطلاحاً Reset کردن تنظیمات است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۳