اسکای نت

مجله اینترنتی

اسکای نت

مجله اینترنتی

اسکای نت
تبلیغات
نویسندگان
آخرین نظرات

۱۷ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۰ ب.ظ

طعم شیرین اشتراک لینک با لینکام

linkam1

برای پیدا کردن جدیدترین مطالب روز چه میکنید ؟ لیستی از سایت ها دارید که روزانه به آنها سر میزنید و یا یک فید خوان حرفه ای هستید ؟ مطالب جالبی که سایت های جدید منتشر می کنند را چطور بدست می آورید ؟ بدون شک همه چیزهای جالبی که  روزانه در اینترنت منتشر می شود در همین چند سایتی که ما می شناسیم خلاصه نخواهد شد اما مشکل اینجاست که روزانه سایت های زیادی متولد می شوند و مطالب بسیاری هم در اینترنت منتشر می شود از ویدئو گرفته تا عکس و پادکست و … که سرزدن به این همه سایت و خوندن این همه مطلب هم شدنی نیست ! ما یک راه کار جمعی برای این کار داریم ، اگرتک تک ما مطالب جالبی که در اینترنت می بینیم را در یک جا با بقیه به اشتراک بگذاریم و بتوانیم به مطالب جالبتر امتیاز بدیم هروز یک لیست خوب از بهترین مطالب روز اینترنت را خواهیم ساخت ، چیزی که ما به آن می گوییم : یک گاز خوشمزه از اینترنت ،لینکام .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۰
سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۹ ب.ظ

۷ کلید میانبر صفحه کلید برای اطلاعیه های Google +

کلیدهای میانبر صفحه‌کلید به شما اجازه می‌دهد که سریع تر به محتوای Google + دسترسی پیدا کنید. این کلید های میانبر کار شما را آسان تر می‌کنید و دیگر لازم نیست که با ماوس کارکنید و یا خیلی مچ دست خود را جا به‌جا کنید.

بهتر است بیشتر کلید های میانبر را بشناسید.

ش

۱-بالا و پایین رفتن با کلیدهای جهت‌دار:

به شما اجازه می‌دهد که لیست اطلاعیه‌ها را که به‌صورت منو هستند را ببینید. از طریق یک نوار نازک آبی رنگ در سمت راست از منو شما می‌توانید از اطلاعیه‌های جدید باخبر شوید.

۲-دوباره خواندن اطلاعیه‌های خوانده‌شده:

شما با پایین کشیدن نوار اسکرول و سپس زدن دکمه Enter به‌صورت همزمان می‌توانید دوباره اطلاعیه و پیغام‌هایی که قبل مشاهده کرده‌اید و خوانده‌اید را دوباره مرور کنید.

۳-باز کردن اطلاعیه انتخاب‌شده: زدن دکمه‌های Enter و O

4-کلیدهای جهت‌دار سمت چپ و راست: به شما اجازه می‌دهد که اطلاعیه‌های قبلی یا بعدی را بازکنید و بخوانید. شما باید یک اطلاعیه را به‌صورت باز داشته باشید که بتوانید از قابلیت استفاده کنید.

۵-استفاده از کلید D: باعث می‌شود که اطلاعیه‌ای را که خوانده‌اید را به‌عنوان خوانده‌شده علامت بزنید.

۶-استفاده از کلید U: شما را به لیست اطلاعیه‌ها بازمی‌گرداند.

۷-ESC: بستن تمامی پانل های اطلاع‌رسانی

متأسفانه گوگل هنوز کلیدهای میانبر برای سایر امکانات خود نساخته است و شما باید با استفاده از ماوس کارهای خود را انجام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۹
سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ

خبر روز ! احتمال اضافه شدن دکمه به فیسبوک !

06

زمزمه هایی به گوش می رسند که بوی تغییرات در یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی مجازی دنیا را می دهند ! شنیده ها از آن حاکی است که احتمالا دکمه جدیدی در کنار دکمه لایک ( پسند ) در این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت.دکمه ای که قرار است تا احساسات شما را به تصویر کشد ! شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی کامنت یا خبر یا حتی عکسی را ببینید که احساسات شما را جریحه دار کند و بخواهید با منتشر کننده آن احساس همدردی کنید.تنها کاری که شما در حال حاضر می توانید انجام دهید ؛ لایک کردن است !!! اما به لطف زمزمه های تغییرات اخیر احتمال وجود دکمه همدردی (sympathize button) در کنار دکمه لایک به گوش می رسد.با این دکمه شما به راحتی می توانید حس همدردی خود را برسانید و منتقل سازید.شاید وجود تنها یک دکمه لایک بسیار خشک و خالی به نظر رسد و نتواند دقیقا احساسات قلبی ما را بروز دهد ؛ بنابراین وجود دکمه جدید همدردی می تواند آپشن جالبی باشد.

اما یک نکته تامل بر انگیز !!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۸
سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۷ ب.ظ

۷ ویژگی مخفی در ویندوز ۸٫۱

مایکروسافت در ماه گذشته ویندوز ۸٫۱ را راهی بازار کرد که این برنامه شامل یک سری از اصلاحات و بهبود عملکرد می‌باشد، از جمله یک صفحه نمایش قابل تنظیم تر، جستجوی بهبود یافته تر و طیف وسیعی از برنامه‌ها و خدمات جدید. در اینجا برخی از بهترین ویژگی های مخفی شده در سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ را با هم بررسی می‌کنیم.

نمی‌توان با قطعیت گفت که نسخه ۸٫۱، نظر مخالفان ویندوز ۸ را نسبت به این سیستم‌عامل، بر خواهد گرداند؛ اما باید توصیه کنیم که اگر شما هم جزو این افراد هستید، با نصب ویندوز ۸٫۱، شانسی دوباره به مایکروسافت دهید.

تغییراتی کلیدی همچون، تصاویر پس زمینه واحد، به وت شدن مستقیم به دسکتاپ، جستجوی عمیق، اپلیکیشن امکاناتی هستند که کار با این سیستم‌عامل را، لذت‌بخش تر از گذشته می‌کنند.

ش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۷
سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۵ ب.ظ

تصاویری از اپیزود دوم بازی The Walking Dead

اگر این روز ها سخت گرم بازی های کامپیوتری باشید و یکی از علاقه مندان این حوزه باشید ؛ شکی نیست که حتما مجموعه بازی های The Walking Dead را تجربه کرده اید و از این بازی لذف وافر را برده اید.اما اگر به تازگی نام بازی The Walking Dead را می شنوید ؛ باید خیلی خلاصه برایتان بگویم که این مجموعه بازی ؛ جزو بازی های اشاره و کیلیک ماجراجویانه است ( هم موس کامپیوتر شما در گیر است و هم کیبردتان ) و در اصل باید به عناون مختلف زامبی های آزاد شده در جنگل و شهر ها را از بین ببرید و یا از آن ها فرار کنید.

06

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۵
پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

نحوه فرمت‌کردن فلش‌های قفل شده


فرمت‌کردن فلش‌های قفل شده, حافظه‌های فلش

نوارهای کاست قدیمی را به ‌یاد می‌آورید؟ پایین این کاست‌ها یک تکه پلاستیکی قابل شکستن وجود داشت که با شکاندن آن، قابلیت ضبط مجدد روی نوار از بین می‌رفت و به‌این ترتیب شما می‌توانستید از ضبط احتمالی روی آن جلوگیری کنید.

 

امروزه حافظه‌های فلش و کارت‌های حافظه جای نوارهای کاست را گرفته است و کاربران بسیاری اطلاعات خود را روی این حافظه‌ها ذخیره می‌کنند. برخی از این حافظه‌ها همچون نوارهای کاست مجهز به یک کلید کوچک برای قفل کردن قابلیت نوشتن یا پاک‌کردن اطلاعات از روی حافظه بوده و برخی دیگر نیز از این قابلیت بی‌بهره هستند.

 

یکی از مشکلاتی که برای کاربران این حافظه‌ها پیش می‌آید، قفل شدن حافظه فلش یا کارت حافظه است! در این شرایط اگر حافظه فلش یا کارت حافظه مجهز به کلید قفل باشد، تنها کاری که ‌باید انجام شود، تغییر وضعیت کلید قفل به حالت باز است، اما گاهی اوقات حافظه فلش یا کارت حافظه‌ای قفل می‌شود که هیچ کلیدی برای قفل شدن روی آن وجود ندارد!

 

اگر شما نیز هنگام کپی‌کردن اطلاعات جدید در حافظه فلش یا کارت حافظه، پیغام قفل بودن حافظه را مشاهده می‌کنید و قادر به فرمت کردن حافظه مورد استفاده نیستید، می‌توانید با استفاده ازاین روش‌ها نسبت به رفع مشکل و باز کردن قفل حافظه اقدام کنید:

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۴:۳۰

نظر به استقبال خوب شما سروران از آموزش های قبلی ؛ امروز در این مقاله تصمیم گرفتم تا به شما عزیزان آموزش دهم تا به راحتی تصویر پس زمینه ورودی ویندوز را با تصویر دلخواه خود تغییر دهید.امیدوارم مود پسند شما عزیزان واقع گردد.

توجه داشته باشید که در حال حاضر نرم افزارهایی برای تغییر تصویر پس زمینه ورودی ویندوز ۷ به بازار آمده اند ؛ اما امروز من با تکیه بر دستورات ریجستری این امکان را به شما خواهم آموخت.حال بپردازیم به آموزش !

از روی کیبرد کلید 01. (ویندوز ) و کلید 01. ( R ) را با هم فشار دهید.

حال برای شما پنجره RUN باز شده است که داخل آن “Regedit ” را تایپ نمایید و ENTER را فشار دهید.

Capture

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۸:۴۹

بد نیست بدانید که در سال ۲۰۱۱ میلادی ۱۰ میلیون لینک طبق درخواست هایی که به کمپانی گوگل فرستاده شده بودند از سرچر عظیم و قدرتمند گوگل حذف شدند ! این رقم در سال بعدی یعنی سال ۲۰۱۲ میلادی افزایش داشت و این بار ۵۰ میلیون لینک از سرچر گوگل حذف شد ! حال که در اواخر سال میلادی هستیم احتمال دارد که پس از انتشار گزارشی در همین باب ؛ رقم حذف لینک از سرچر گوگل بیش تر از دوسال قبل هم باشد.

05

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۶

اگر بخواهیم همین حالا و در همین زمان فعلی نگاهی به ویندوز های ارائه شده از سوی کمپانی مایکروسافت داشته باشیم ؛ می بینیم که کمپانی مایکروسافت برای مصرف کنندگان اقدام به انتشار سه نوع ویندوز متفاوت کرده است ! این سه نوع ویندوز فعلی عبارتند از Windows 8.1, Windows RT 8.1 و Windows Phone 8 . حال این سوال پیش می آید که قطعا با پیشرفت های بیشتری که در آینده حاصل می شود ؛ آیا باز هم کمپانی مایکروسافت همین رویه را پیش روی خود دارد ؟ آیا باز هم شاهد ارائه سه نسخه ویندوز متفاوت از سوی این کمپانی خواهیم بود؟!

Capture

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۵
دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۴ ب.ظ

ماکروسافت آفیس ۲۰۱۳ سرویس پک ۱ می آید

مایکروسافت در حال برنامه ریزی است که جدیدترین ورژن مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ سرویس پک ۱ را در اوایل سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه کند، این جدیدترین خبری است که در تاریخ ۲۰ نوامبر در کنفرانس خبری اعلام شده است.

a

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۴