اسکای نت

مجله اینترنتی

اسکای نت

مجله اینترنتی

اسکای نت
تبلیغات
نویسندگان
آخرین نظرات

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ب.ظ

چگونه حساب فیسبوک خود را غیرفعال و حذف کنیم

خیلی از افراد ممکن است که دیگر دوست ندارند در فیسبوک فعالیت کنند و تمایل دارند که از این شبکه اجتماعی خلاص شوند؛ اغلب این افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ی اول کسانی هستند که بصورت موقت می‌خواهند از این شبکه اجتماعی فاصله بگیرند، اما برای آینده برنامه‌ای دارند که مجدد بازگردند و اطلاعاتشان را نیز داشته باشند؛ دسته دوم افرادی‌ای هستند که به‌هیچ وقت نمی‌خواهند به فیسبوک برگردند.

در این مقاله، شما با نحوه غیرفعال سازی حساب خود (مخصوص دسته اول) و حذف کامل حساب کاربری (مخصوص دسته دوم) آشنا خواهید شد.

برای دسته‌ی اول از کاربران که تصمیم به بازگشت دارند و تنها می‌خواهند حساب کاربری خود را به‌صورت موقتحذف کنند، می‌توانند با Deactivate کردن اکانت خود، از فیسبوک خارج شده، اما کماکان اطلاعاتشان در آن باقی می‌ماند و درصورت بازگشت، تمامی عکس‌ها، پست‌ها، ویدئوها و … را خواهند یافت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۹
پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ

۱۰ ویژگی از ویندوز ۸.۱ که نمی دانید (بخش ۲)

Microsoft-Gives-Advice-on-How-to-Troubleshoot-Windows-8-Apps-2
با سلام در قسمت قبلی به معرفی بخشی از ویژگی های ویندوز ۸.۱ پرداختیم. اکنون به بخش دوم و پایانی آن می پردازیم. با ما همراه باشید...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۳
پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ب.ظ

۱۰ ویژگی از ویندوز ۸.۱ که نمی دانید (بخش ۱)

948d22a9-c29c-4d5e-80b1-308bbde07872_32

ویندوز ۸.۱ آپدیت رایگانی بود که برای ویندوز ۸ ای ها آمد. در این ورژن سعی شد تا بسیاری از مشکلاتی که کاربران در نسخه های پیشین داشتند را برطرف کرده و یک سری ویژگی دیگر را نیز در دل آن جای دهد.

در زیر لیست کاملی از این ویژگی ها را با هم می خوانیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۲
چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ب.ظ

چطور سرعت خاموش شدن ویندوز ۷ را افزایش دهیم؟

سرعت خاموش شدن رایانه تا اندازه‌ای تحت کنترل رجیستری ویندوز است.

دکمه‌های ویندوز و R را فشار دهید. عبارت regedit را تایپ کنید و اینتر را فشار دهید.

در صفحه رجیستری از ساختار درختی سمت چپ وارد آدرس زیر شوید.

HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Control

در سمت راست صفحه گزینه‌ای به نام WaitToKillServiceTimeout را مشاهده خواهید کرد. رو به روی آن عددی نوشته شده که مقدار پیش‌فرض را نشان می‌دهد. در ویندوز 7 ممکن است این مقدار 12.000 باشد، این عدد به میلی‌ثانیه است. در ویندوز ویستا تا 20.000 هم مشاهده شده است! در ویندوز 8 ممکن است 5.000 باشد. به هر حال این عدد نشان می‌دهد که ویندوز هنگام خاموش شدن چند ثانیه صبر می‌کند تا برنامه‌ها به طور خودکار بسته شوند. روی این گزینه دو بار کلیک کنید.

توصیه نمی‌کنیم این عدد را یک‌باره به صفر تغییر دهید، اما بسته به میزان پیش‌فرض رایانه خود، کمی آن را کاهش دهید. مثلاً از 12.000 به 8.000 یا کمی کم‌تر کاهش دهید. یک بار ری‌استارت کنید و تفاوت سرعت را بسنجید. اگر به نظرتان مشکلی نبود، می‌توانید آن را کم‌تر هم بکنید. اما حواستان باشد به ویندوز فرصت دهید تا خودش را جمع و جور کند و بعد خاموش شود.

کار تمام شده است. بعد از آن‌که تنظیمات را انجام دادید، تنها کاری که می‌ماند این است که رایانه را چند بار در موقعیت‌های مختلف ری‌استارت یا خاموش کنید و از سرعت بیش‌تر آن لذت ببرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۱

اگر ویندوز ۷ داشته باشید وقتی شما رایانه را روشن می کنید بعد از اینکه یکسری متن های سفید که در صفحه ی سیاهی نشان داده می شوند، اولین اثری که از ویندوز ۷ مشاهده می شود لوگوی ویندوز ۷ است که چمشک میزند. این کار تقریبا ۵ ثانیه طول می کشد پس می توان با حذف کردن آن به افزایش سرعت بوت شدن ویندوز کمک کرد. در ادامه نحوه ی حذف کردن این لوگوی چشمک زن را آموزش خواهم داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۰

به طور کلی ویندوز 20% پهنای اینترنت را برای آپدیت خودش رزرو میکنه.

در ویندوز قابلیتی وجود دارد به نام Packet Scheduler که این موضوع 20% از پهنای باند اینترنت شما را میگیرد. در صورتی که به این قابلیت نیازی ندارید با طی کردن غیرفعال کردن آن میتوانید با آزاد کردن پهنای باند گرفته شده سرعت اینترنت خود را تا حد چشمگیری بالا ببرید. در صورتی که از سرعت اینترنت خود ناراضی هستید از این ترفند بهره بگیرید.

بدین منظور:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۹